شرکت فولادیار کوروش تندیس رضایتمندی مشتری دریافت کرد

کسب تندیس رضایتمندی مشتری توسط شرکت فولادیار کوروش

در دهمین دوره اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری که در تاریخ 26 آذر ماه 1399، با رویکرد نقش مدیران اقتصادی در پیشبرد اقتصاد مقاومتی و جهش تولید، از طرف معاونت توسعه مدیریت و منابع وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در سالن همایش رایزن تهران برگزار گردید، شرکت فولادیار کوروش موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد.
تندیس مذکور، طبق ارزیابی صورت گرفته در رابطه با فعالیت های انجام شده در حوزه مدیریتی و رهبری بازار و مشتری مداری، برآورده کردن مناسب یا فراتر از انتظارات مشتری، میزان رضایت مشتریان و ارزیابی آن، فعالیت های مربوط به بهبود رسیدگی به شکایات مشتری و … به فولادیار کوروش اهدا شد.
در این اجلاس که با حضور دکتر میر محمد صادقی، رییس موسسه آموزشی و پژوهشی اتاق ایران، دکتر محمد حسین فرهنگی، عضو و سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی و جناب آقای سید حمید پورمحمدی، معاون امور اقتصادی و هماهنگی برنامه و بودجه سازمان برنامه و بودجه کشور، در مرکز همایش های رایزن تهران برگزار شد، شرکت فولادیار کوروش موفق به کسب تندیس رضایتمندی مشتری گردید.
در این رویداد شرکت های تولیدی و صنعتی از قبیل ذوب آهن اصفهان، مجتمع فولاد بناب، شرکت سنگ آهن مرکزی ایران، ایران خودرو، بانک صادرات، شرکت مخابرات ایران و … نیز تندیس رضایتمندی مشتری دریافت نمودند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن