مصاحبه آقای اصغر میرمرتضوی رییس هیئت مدیره فولادیار کوروش با فصلنامه اطلاع رسانی، خبری، تحلیلی، آموزشی و پژوهشی صنایع و معادن

مصاحبه با اقای میرمرتضوی

شرکت فولادیار کوروش به منظور تامین لوازم مورد نیاز صنایع پایین دستی شامل صنایع ساختمانی، لوازم خانگی، الکتریکی، خودروسازی و ترافیکی به مصنوعات تاسیس شد. استراتژی این شرکت، تولید محصولات باکیفیت و رضایت مشتریان بوده است. بنابراین در مدت زمان کوتاهی توانست جایگاه والایی در بین مشتریان و مصرف کنندگان این محصولات پیدا کند. یکی از اهداف والای این مجموعه؛ رشد دائمی میزان تولید و طرح های کوتاه مدت و بلند مدت توسعه و تولید محصولات می باشد. این شرکت در زمینی به مساحت 30 هزار متر مربع و سالن های تولیدی و انبار به مساحت 15 هزار متر مربع، در منطقه کهریزک در جنوب تهران واقع شده است.
خوشبختانه در سال های اخیر توجه زیادی به تولید فولاد در کشور شده و برنامه تولید 55 میلیون تن فولاد در کشور در حال اجرا است. تولید این میزان فولاد، نیازمند حمایت های بیشتر صنایع بالادستی و پایین دستی فولاد است که با تحقق اهداف، میزان تولید فولاد در کشور به هدف نهایی برسد. اگر بتوان تنوع محصولات پایین دستی را رونق داده و یا فولاد تولید شده به صورت اسلب یا شمش صادر گردد، ارزش افزوده آن در داخل کشور و به نفع اقتصاد ملی صرف گردیده است. از مدیران و کارکنان خانه صنعت، معدن و تجارت استان تهران تشکر می کنیم که با ارزیابی واحدهای تولیدی و انتخاب واحد نمونه سال، به زحمات مجموعه بها داده و انگیزه ای برای ادامه این راه دشوار، در شرایط جنگ اقتصادی را برای آنها فراهم می نماید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن