حضور شرکت فولادیار کوروش در نمایشگاه بین المللی فولاد کیش

نمایشگاه بین المللی فولاد 1400 کیش

نمایشگاه بین المللی فولاد کیش، در تاریخ 23 لغایت 25 آذرماه  سال 1400 توسط شرکت بلخ و تحت نظارت عالی انجمن آهن و فولاد ایران، در جزیره کیش برگزار گردید.

مساحت کل تحت پوشش این نمایشگاه 17.000 مترمربع و مساحت مفید آن 11.000 مترمربع بود. کل تعداد شرکت کنندگان در این نمایشگاه 275 شرکت در غالب 195 غرفه جانمایی شده بودند که از این تعداد 250 شرکت داخلی و 25 شرکت خارجی یا نمایندگی آنها حضور داشتند. کشورهای آلمان، ایتالیا، هند، ترکیه، چین، سوئد، اسپانیا و یونان کشورهای خارجی حاضر در نمایشگاه بودند.

در این نمایشگاه محصولات و موضوعاتی از قبیل تجهیزات خطوط تولید، مواد اولیه، فراورده های دیرگداز، روانسازه، مقاطع و محصولات فولادی به نمایش گذاشته شد.

برنامه های جانبی نمایشگاه شامل 3 روز سمپوزیوم در مرکز همایش های بین المللی کیش و 2 ساعت کارگاه آموزشی در روز دوم بود.

از شاخصه ها و ویژگی های این نمایشگاه می توان به این مورد اشاره کرد که جزء بزرگترین نمایشگاه های تخصصی فولاد ایران طی 20 سال گذشته بوده است.

گروه فولادیار کوروش، با هدف ارائه محصولات و خدمات خود در زمینه تولید مصنوعات فلزی و اطلاع رسانی از راه اندازی و بهره برداری از خطوط تولید جدید خود در زمینه محصولات پروفیل در سال آینده، به صورت چشمگیر و هدفمند در این نمایشگاه حضور داشت و توانست با کسب لوح برتر، به عنوان یکی از برگزیدگان این نمایشگاه انتخاب گردد.

از دیگر سازمانها، ارگانها و شرکت های شاخص حاضر در نمایشگاه می توان از فولاد ملی ایران، سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، ذوب آهن اصفهان، فولاد خوزستان، فولاد خراسان، فولاد کاوه جنوب کیش و مجموعه شرکت های گل گهر، نام برد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

به بالای صفحه بردن